21:00|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1396 - 20:02
کد خبر: 7150

نیروهای قراردادی 2 ماه و نیروهای شرکتی شهرداری 4 ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند

نیروهای شرکتی شهرداری ارومیه در حدود 4 ماه می باشد که حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند؛ طی آخرین صحبت هایی که شهردار ارومیه با اعضای شورای اسلامی ارومیه داشته است تدابیری لحاظ شده است تا معوقه حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه پرداخت گردد.

نیروهای قراردادی 2 ماه و نیروهای شرکتی شهرداری 4 ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت پرداخت معوقه حق و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه اظهار داشت: نیروهای قراردادی شهرداری ارومیه در حدود 2 ماه می باشد که حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: نیروهای شرکتی شهرداری ارومیه در حدود 4 ماه می باشد که حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند؛ طی آخرین صحبت هایی که شهردار ارومیه با اعضای شورای اسلامی ارومیه داشته است تدابیری لحاظ شده است تا معوقه حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه پرداخت گردد.

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: روز دوشنبه یا روز شنبه هفته آینده این موضوع در صحن شورای اسلامی ارومیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی بر اساس قولی که شهردار ارومیه داده است تا پایان شهریور ماه حقوق کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید