09:01|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1396 - 22:37
کد خبر: 7161

نوشت افزارهایی بانماد ایرانی اسلامی در کشور تولید می گردند

نوشت افزارها با نماد ایرانی اسلامی سبب ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی ومبنایی برای یادگیری هستند لذا از والدین در خواست داریم با خرید نوشت افزارهایی با نماد ایرانی اسلامی با تهاجم فرهنگی غربی مبارزه  واز وارد شدن فرهنگ بیگانگان در میان کودکان ونوجوانانمان که باعث دوری از ارزشها وفرهنگ کشورمان می شود جلوگیری نمایند.

نوشت افزارهایی بانماد ایرانی اسلامی در کشور تولید می گردند

جواد زاهدی مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی در گفت وگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، در خصوص نوشت افزارهای ایرانی اسلامی عرضه شده در بازار گفت: پنج سال است  نوشت افزارهایی با نماد ایرانی اسلامی تولید می گردند، امسال نیز همانند سالهای گذشته کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  از ۴۰ نوع نوشت افزار با نماد ایرانی اسلامی در سطح کشوررونمایی کرد وتعداد تولیدات این کالاها در طول این ۵ سال به ۲۰۰ عدد رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با اشاره به ویژگی این نوشت افزارها اظهارکرد: این نوشت افزارها از نظر گرافیکی بسیار زیبا طراحی شده اند وعلاوه بر مسئله زیبایی جنبه آموزش به کودکان ونوجوانان را نیز دارند.

وی در زمینه موضوعاتی که این نوشت افزارها به کودکان ونوجوانان فرا میدهند وطراحی که دارند ابراز داشت: این نوشت افزارها مهارت زندگی، مسائل زیست محیطی، حفاطت از گونه های جانوری و بهداشت فردی می پردازند و در طراحی این نوشت افزارها نیز از کتاب های منتشر شده کانون، حکایت ها،داستان های ایرانی،میراث فرهنگی و شخصیت های تاریخی وحماسی استفاده شده است.

زاهدی با اشاره به  طرح های امسال خاطر نشان کرد: طرحهای امسال با مضمون یک جهان تماشاست تورا، گنبد مینا، نشاط وتندرستی، رویش دوباره، یادگارهای ماندگار، رنگین کمان و قدم های کوچک می باشد که به صورت ساده ودر نهایت جذابیت برای کودکان ونوجوانان طراحی شده اند.

وی با اشاره به اهداف طراحی این نوشت افزارها گفت: نوشت افزارهای پیشرو سبب ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی ومبنایی برای یادگیری هستند لذا از والدین در خواست داریم با خرید نوشت افزارهایی با نماد ایرانی اسلامی با تهاجم فرهنگی غربی مبارزه  واز وارد شدن فرهنگ بیگانگان در میان کودکان ونوجوانانمان که باعث دوری از ارزشها وفرهنگ کشورمان می شود جلوگیری نمایند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به زمان بازگشایی مدارس گفت: با نزدیکی به روزهای بازگشایی مدارس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  در تمامی نمایندگی های خود در شهرهای استان اقدام به افتتاح نمایشگاه عرضه وفروش نوشت افزارهای ایرانی اسلامی نموده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید