19:05|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1396 - 18:40
کد خبر: 7169

مردم ایران منتظر مشخص شدن وضعیت سهام عدالت

دولت هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد بنا بر طرح سهام عدالت بخشی از سهام شرکت های دولتی معین، به قشرهای کم درآمد فروخته می شود

مردم ایران منتظر مشخص شدن وضعیت سهام عدالت

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ سهام عدالت نوعی یارانه است که طبق نظر دولت نهم از طریق شرکت های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می شود و یا به بیان دیگر واگذار خواهد شد.
دولت هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد بنا بر طرح سهام عدالت بخشی از سهام شرکت های دولتی معین، به قشرهای کم درآمد فروخته می شود.
هدف از ایجاد سهام عدالت تقسیم ثروت و سود میان تمامی اعضاء و ملت کشور جمهوری اسلامی ایران بود ولی متاسفانه هرگز این طرح محقق نشد؛ در سال های گذشته افرادی موفق به دریافت سود سهام عدالت خود شدند ولی بسیاری از افراد همچنان منتظر دریافت اخبار خوب درباره سهام عدالت می باشند.
هر از چند صباحی طرح های از سوی دولت و مسئولان مربوطه سهام عدالت طرح مبنی بر ثبت نام، تائید ثبت نام، ثبت کد شبا حساب بانکی و... می آید و علاوه بر اینکه این طرح ها چاره ساز و موثر نیستند بلکه سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم نیز می شوند؛ اگر یکی از مشکلات این زمینه را بازگو کنیم پرداخت هزینه برای ثبت نام در کافی نت ها و مراکز اینترنتی است که در یک خانواده پر جمعیت قطعا ثبت نام هزینه های زیادی را نیز دارد.
اگر هدف ایجاد سهام عدالت است باید آن را نیز عادلانه ایجاد کرد و مردم را نیز از این اتفاق و چند و چون آن مطلع کرد چرا که مردم خبر مناسبی از آخرین وضعیت سهام عدالت به هیچ وجه در دسترس ندارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید