21:09|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396 - 21:08
کد خبر: 7190

بخش زیادی از بودجه دانشگاه ارومیه صرف نگه داری اموال دانشگاه می شود

 هر منطقه و دانشگاهی برای خود شرایط خاصی را دارد؛ دانشگاه ارومیه نیز شرایط و مشکلاتی را داراست که مهم ترین آن ها قدیمی بودن ساختمان ها و خوابگاه های دانشگاه است که این مورد سبب می شود تا بیشتر هزینه ها و بودجه دانشگاه صرف نگه داری اموال دانشگاه شود.

بخش زیادی از بودجه دانشگاه ارومیه صرف نگه داری اموال دانشگاه می شود

رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه ارومیه، تمامی مسئولان و اساتید در وضعیتی مناسب آماده شروع ترم تحصیلی جدید می باشند.

 

وی ادامه داد: هر منطقه و دانشگاهی شرایط خاصی را داراست که دانشگاه ارومیه نیز از این قضیه مستثنی نیست؛ مشکلات دانشگاه ارومیه که مهم ترین آن ها قدیمی بودن ساختمان ها و خوابگاه های دانشگاه است که دانشگاه را وادار به صرف هزینه های زیادی از بودجه خود برای نگه داری از اموال و ساختمان های دانشگاه می کند ولی مسئولان و همکاران دانشگاه ارومیه با انگیزه و تلاش روز افزون خود در پی غلبه بر مسکلات هستند.

 

رئیس دانشگاه ارومیه در مورد مشکلات مالی دانشگاه تصریح کرد: مشکلات مالی در اکثر دانشگاه ها وجود داشته و گریبانگیر خیل عظیمی از دانشگاه های کشور شده است؛ بودجه و اعتباراتی که به دانشگاه های کشور تخصیص داده می شود نمی تواند سقفی داشته باشند و به بیان دیگر بودجه هایی که برای دانشگاه ها تعیین و تامین می شود کافی نیست.

حب نقی خاطر نشان کرد: فعالیت ما از سال 92 در دانشگاه ارومیه شروع شد که شروع شدن این مسئولیت با اجرای 2 پروژه عمرانی در دانشگاه مصادف بود البته خوشبختانه علی رغم مشکلات مالی این 2 پروژه در آستانه افتتاح می باشند.

 

رئیس دانشگاه ارومیه عنوان داشت: کمبود بودجه و منابع مالی وجود دارد و اگر بودجه ای وجود داشته باشد آن را به طرح ها و پروژه های عمرانی و آزمایشگاهی اختصاص خواهیم داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید