18:52|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1396 - 22:26
کد خبر: 7220

بانک توسعه تعاون در سریعترین زمان ممکن ضمانت نامه های بانکی را صادر می کند

بانک توسعه تعاون یک بانک 100 درصد دولتی است و بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب باید 25 درصد اقتصاد توسط بخش تعاون پیش برود در این رابطه بانک توسعه تعاون یک اهرم مالی شده تا از بخش تعاون حمایت شود.

بانک توسعه تعاون در سریعترین زمان ممکن ضمانت نامه های بانکی را صادر می کند

مهدی تقوی مدیر شعب بانک توسعه تعاون در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: بانک توسعه تعاون یک بانک 100 درصد دولتی است و بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب باید 25 درصد اقتصاد توسط بخش تعاون پیش برود در این رابطه بانک توسعه تعاون یک اهرم مالی شده تا از بخش تعاون حمایت شود.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در نیمه شعبان 1388 افتتاح شد و هم اکنون نیز در 14 شهرستان استان آذربایجان شعبات بانک توسعه تعاون وجود دارد؛ در 3 سال گذشته نزدیک 3 برابر افزایش منابع بانک توسع تعاون ایجاد شده است؛ هدف این بانک بیشتر در بخش کشاورزی و صنعت و معدن است.

تقوی افزود: بانک توسعه تعاون بروز ترین خدمات الکترونیکی را ارائه داده و با فرآیندی که حاکم شده است می توانیم در سریعترین زمان ممکن ضمانت نامه های بانکی را صادر کنیم؛ از سال 95 تا کنون 5 الی 6 برابر رشد صدور ضمانت نامه های بانکی وجود دارد که این رشد در پی اجرای صحیح قوانی بانک مرکزی است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون اظهار داشت: کلیه دانشجویان دکتری دانشگاه های سراسری کشور می توانند از بانک های توسعه تعاون وام دانشجویی بگیرند که خوشبختانه  این مورد به صورت 100 درصدی در آذربایجان غربی اجرا و ایجاد شده است؛ ارائه تسهیلات برای اساتید دانشگاه ها و طرح رونق از دیگر طرح های بانک توسعه تعاون است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث پرداخت تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران چند سال است که رتبه اول را به دست آورده که امسال نیز با همکاری اداره کل بنیاد شهید به رتبه دوم دست یافتیم؛ بحث صندوق توسعه ملی بسیار مهم و مفید است و استان آذربایجان غربی نیز در این زمینه محروم است ولی صندوق توسع ملی یک مزیت است و باید از آن استفاده کرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید