21:08|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مهر 1396 - 22:11
کد خبر: 7318

کلنگ زنی تراموا؛ "مصلحتی" یا "جادویی"

تراموا و بحث هایی که در این زمینه مطرح می شود هنوز نتوانسته که جواب مثبت و مشخصی داشته باشد و بسیاری از مردم از این اتفاق مهم بی اطلاع بوده و خبر خاصی در این رابطه ندارند.

کلنگ زنی تراموا؛ "مصلحتی" یا "جادویی"

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ تراموا و بحث هایی که در این زمینه مطرح می شود هنوز نتوانسته که جواب مثبت و مشخصی داشته باشد و بسیاری از مردم از این اتفاق مهم بی اطلاع بوده و خبر خاصی در این رابطه ندارند.

در اواخر سال 93 خبرهایی مبنی بر اجرای تراموا در شهر ارومیه بر سر زبان ها افتاد و خبرهایی منتشر شد و در پی آن نیز مطالعات این پروژه در سطح شهر شروع و مطالعاتی نیز در این زمینه انجام گرفت.

چندی پیش خبرهایی در رابطه با کلنگ زنی تراموا شهر ارومیه به گوش رسید که نکته جالب در این زمینه نشر یک خبر مبنی بر کلنگ زنی تراموا در زمان انتخابات بود، در آن زمان صحت و سقم این خبر هرگز مورد بررسی قرار نگرفت و به نوعی به وسیله مطرح کردن این موضوع با افکار عمومی بازی شد.

شعار و وعده در انتخابات قطعا رخ می دهد ولی نه شعاری که پروژه چندین ساله را کلنگ زنی کرده و با اذهان عمومی وارد بازی شود؛ هرگز مورد قبول نیست و نخواهد بود در زمان انتخابات برای کسب رای با سخنانی غیر واقع موجب فریب عموم مردم شوند.

چندی بعد از نشر خبر کلنگ زنی سیروس ذاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه در گفت و گو با پایگاه خبری باریش نیوز ادعا کرد که هرگز کلنگ زنی تراموا رخ نداده است و امسال در پی کلنگ زنی تراموا هستیم!

با صحبت های مطرح شده مشخص شد که کلنگ زنی تراموا بازی بیش نبود و باید نام آن را بازی انتخاباتی یا کلنگ مصلحتی گذاشت!

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید