22:17|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مهر 1396 - 21:01
کد خبر: 7327

وعده اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس شهری از دوره چهارم شورا مطرح است/ نتیجه مورد انتظار حاصل نشد

وعده اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس شهری از دوره چهارم مطرح بوده و باید دولت آن را برای کلانشهر ارومیه تامین نماید، اما با وجود پیگیری های مکرر و متعدد، متاسفانه نتیجه ای که مورد انتظار بود حاصل نشد.

وعده اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس شهری از دوره چهارم شورا مطرح است/ نتیجه مورد انتظار حاصل نشد

حسین پناهی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست دوره پنجم شورای شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، گفت: وعده اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس شهری از دوره چهارم مطرح بوده و باید دولت آن را برای کلانشهر ارومیه تامین نماید.

وی با بیان این که با وجود پیگیری های مکرر و متعدد، متاسفانه نتیجه ای که مورد انتظار بود حاصل نشد افزود: در این میان، بحث خرید نیز وجود داشت که در آن نیز به توافق نرسیدیم.

پناهی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی نیز در رابطه با بهسازی و تعمیر اتوبوس های موجود در سطح شهر، اعم از خودروهای بخش خصوصی و بخش دولتی اقداماتی انجام داده است؛ که به نوبه خود مطلوب و قدمی موثر در زمان کنونی محسوب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این که در رابطه با اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس آمار و اطلاعات دقیقی در دسترس نیست تصریح کرد: برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در این خصوص، باید اقداماتی نیز از سوی شورای شهر و سازمان اتوبوسرانی صورت گرفته و همکاری های لازم انجام شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید