20:51|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مهر 1396 - 21:27
کد خبر: 7381

لاریجانی شخصا پیگیر پرونده الحاق مناطق حاشیه به محدوده شهر ارومیه است

پرونده الحاق مناطق حاشیه به محدوده ارومیه، توسط علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، شخصا در حال پیگیری است.

لاریجانی شخصا پیگیر پرونده الحاق مناطق حاشیه به محدوده شهر ارومیه است

روح الله حضرت پور، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره به پرونده الحاق مناطق حاشیه گفت: طرح جامع شهر ارومیه، یکی از موضوعاتی است که از سال گذشته به شدت پیگیر آن می باشم.

وی با بیان این که این مسئله با زندگی 270 هزار نفر از مردم ارومیه گره خورده است افزود: چنین موضوعی بسیار مهم و پر اهمیت تلقی می شود، لذا نیازمند توجه و دقت نظر بسیار می باشد؛ با تغییر معاون شهرسازی وزیر راه، جلساتی در این خصوص برگزار شده و پرونده الحاق مناطق حاشیه به محدوده شهر ارومیه به طور کامل و جامع توضیح داده شده است.

حضرت پور ادامه داد: اتفاقات مهم، حرکت های مطلوب و قابل توجهی در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آذربایجان غربی افتاد که پیگیری این موضوع توسط علی لاریجانی، یکی از رخدادهای مهم به شمار می رود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صبر مردم و تلاش های صورت گرفته در حال به نتیجه رسیدن است تصریح کرد: با دیدگاه مثبت وزیر و معاونان وی به این طرح، مشکل مذکور نیز حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیگیری الحاق مناطق به محدوده شهر به معنای گسترش مجدد ارومیه نبوده و هیچ گونه تشویقی به حاشیه نشینی صورت نمی گیرد، بنابراین مردم نیز باید از این پدیده دوری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید