22:06|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مهر 1396 - 21:01
کد خبر: 7465

تا کی به چسباندن این برچسب ها ادامه خواهید داد؟

این گونه برچسب ها و پرکردن در و دیوار محله ها حاکی از عدم آشنایی صاحبان کار و کارکنان آنان با نحوه درست تبلیغات است و فرهنگ و سواد چگونگی تبلیغات باید در سطح جامعه بالا رفته تا دیگر شاهد این گونه شلوغی ها و زشتی ها در سطح شهر نباشیم.

تا کی به چسباندن این برچسب ها ادامه خواهید داد؟

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز تخلیه چاه با فنر برقی، لوله بازکنی با فنر، استخدام بازرایاب با پورسانت عالی، آموزش دروس دبیرستان،آموزش ریاضیات تضمینی، کلاس های کنکور، قالیشویی با دستگاه، لوله کشی ساختمان، به یک منشی خانم نیازمندیم و دیگر جملاتی که امروزه زمان بیرون آمدن از منزل خود با برچسب های آن مواجه می شویم و دیگر اذیت و آزار این گونه برچسب ها موجب نارحتی و شکایات اکثر شهروندان شده است اما به که بگوییم؟ مگر می شود تمام شهروندان نسبت به این موضوع وقت برای دادگاه و شکایات بگذارند؟

امروزه بسیاری از صاحبان حرف و ارائه دهندگان خدمات، ترجیح میدهند برگههای تبلیغاتی خود را با چسب بر روی دیوارهای شهر بچسبانند و هر قدر چسب محکمتر و قویتر بهتر! شاید استفاده از سریش معمولیترین و قدیمیترین و ارزانترین شیوه در چسباندن اعلامیهها باشد، ولی برخی از افراد از چسب چوب (به دلیل چسبندگی بیشتر) یا چسبهای شیمیایی برای چسباندن اعلامیه استفاده میکنند که درواقع کندن این اعلامیهها سختتر خواهد بود.

این برچسبها که عمدتا بر روی درب منازل مسکونی نصب میشوند موجب کریح شدن چهره شهر میشوند و به دلیل استفاده از برخی مواد خاص در تهیه این برچسبها، کندن آنها موجب آسیب رساندن به رنگ درب منازل میشود؛ شاید توزیع این برچسبها بین ساکنان مجتمعها یا منازل مسکونی و درخواست از افراد مبنی بر چسباندن این برچسبها در دفترچه تلفن یا حتی روی برخی وسایل (نظیر ماشین لباسشویی، کولر و …) اثرگذاری بیشتری داشته باشد؛ چرا که در صورت نیاز بلافاصله امکان یافتن تعمیر کار مورد نظر ممکن خواهد شد.

تبلیغات روی کف  پیاده روها و خیابان ها شیوه‌ای جدیدی است که برخی مغازه ها برای تبلیغ کالا از آن استفاده می کنند؛ جدیدا این روش هم در سطح شهر اجرا شده تا شهروندان سر به زیر هم از تبلیغات بی نصیب نمانند .

این گونه برچسب ها و پرکردن در و دیوار محله ها حاکی از عدم آشنایی صاحبان کار و کارکنان آنان با نحوه درست تبلیغات است و فرهنگ و سواد چگونگی تبلیغات باید در سطح جامعه بالا رفته تا دیگر شاهد این گونه شلوغی ها و زشتی ها در سطح شهر نباشیم.

در رابطه با تبلیغات جدید و به روز نیز باید گفت: امروزه تبلیغات دیگر از شکل و شمایل قدیمی خود خارج شده و فضای مجازی تقریبا جای آن ها را پر کرده و دیگر کارفرمایان و صاحبان کار با استفاده از فضای مجازی و بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی می توانند خود را معرفی کرده و بازدهی بالایی داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید