22:13|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مهر 1396 - 21:34
کد خبر: 7472

کارتن خواب ها طی طرح های مختلفی تحت پوشش قرار می گیرند

مریض ها و معتادانی که به صورت کارتن خواب در سطح شهر مشاهده می شوند با طرح های مختلفی جمع آوری شده و در کمپ ها نگه داری می شوند و در حالت کلی آمارهای بهزیستی نشانی از افزایش آمار کارتن خوابی نمی دهند.

کارتن خواب ها طی طرح های مختلفی تحت پوشش قرار می گیرند

سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه کارتن خوابی و کارتن خوابان مشاهده شده در روزهای اخیر گفت: مریض ها و معتادانی که به صورت کارتن خواب در سطح شهر مشاهده می شوند با طرح های مختلفی جمع آوری شده و در کمپ ها نگه داری می شوند و در حالت کلی آمارهای بهزیستی نشانی از افزایش آمار کارتن خوابی نمی دهند.

وی در ادامه در رابطه با خانواده کارتن خوابی که در پارک معصوم محله باغچه معصوم ارومیه مشاهده بود اظهار داشت: طبق گزارش های رسیده اورژانس اجتماعی را به این محل اعزام کردیم که گفته شد این خانواده به منزل یکی از اقوام خود نقل مکان کرده بودند؛ پس از پرس و جو با اعلام آمادگی یک خیر بعد از یافتن این خانواده هزینه اجاره خانه این خانواده توسط یک خیر اهدا خواهد شد و همچنین سازمان بهزیستی نیز هزینه درمان سرپرست این خانواده را که جهت ترک اعتیاد در کمپ می باشد تقبل خواهد کرد.

فریور در رابطه شرایط تحت پوشش قراردادن کارتن خواب ها تصریح کرد: اگر کارتن خواب ها دارای سن 60 به بالا باشند به عنوان سالمند پذیرش و اگر این افراد معتاد باشند به کمپ ها معرفی خواهند شد ولی اگر این افراد معتاد متجاهر باشند کمپ 16 نیزآماده پذیرش این افراد می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده کارتن خوابان و معتادان با اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی با شماره 123 تماس حاصل فرمایند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید