20:07|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مهر 1396 - 18:36
کد خبر: 7483

گلایه مندی مسافران از کیفیت غذای ارومیه تهران/ عدم کیفیت غذا مربوط به ترمینال تهران می شود

اخیرا در پی درخواست های مکرر همشهریان که از کیفیت غذاهای ارومیه تهران گلایه مند بودند و غذاهای ارائه شده را به هیچ عنوان مناسب نمی دانستند از این رو بر آن شدیم با توجه به عدم رضایت پی در پی مسافران به بررسی این موضوع بپردازیم در همین راستا و برای پاسخ دهی بدین امر مصاحبه ای با مدیر و مسئول پایانه های مسافربری ارومیه انجام دادیم .

گلایه مندی مسافران از کیفیت غذای ارومیه تهران/ عدم کیفیت غذا مربوط به ترمینال تهران می شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، اخیرا در پی درخواست های مکرر همشهریان که از کیفیت غذاهای ارومیه تهران گلایه مند بودند و غذاهای ارائه شده را به هیچ عنوان مناسب نمی دانستند از این رو بر آن شدیم با توجه به عدم رضایت پی در پی مسافران به بررسی این موضوع بپردازیم در همین راستا و برای پاسخ دهی بدین امر مصاحبه ای با مدیر و مسئول پایانه های مسافربری ارومیه انجام دادیم .

سیروس صالحی رئیس هیئت مدیره پایانه های مسافربری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص کیفیت غذاهای پایانه مسافربری ارومیه اظهار کرد: غذاهای ارائه شده توسط سازمان پایانه بری ارومیه قبلا از بهترین و با کیفیت ترین رستوران شهر تهیه می گردید و به مسافران عرضه می شد ولی با توجه به اینکه در مسیر غذا سرد میشد لذا هم اکنون غذای مسافران در خود ترمینال طبخ می شود.

صالحی با اشاره به علت عدم رضایت مسافران از غذاها اعلام کرد: این عدم رضایت می تواند از سوی پایانه مسافربری تهران باشد و عدم  کیفیت غذا نیز به تهران مربوط می شود.

وی در پایان تاکید کرد: غذاهای پایانه مسافربری از کیفیت خوبی برخورداراند و همواره تمام تلاشمان در حفظ رضایت مسافران بوده و این عدم رضایت را نیز مربوط به تهران می دانیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید