19:05|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مهر 1396 - 20:31
کد خبر: 7485

رسالت تخفیف محوری سبب جذب مردم به سمت فروشگاه های کوروش

مجموعه فروشگاه های کوروش از جمله فروشگاه های مطرح و مهم در سطح کشور به شمار می رود؛ فروشگاه های زنجیره ای کوروش گستردگی خوب و مهمی را در سطح کشور دارند و این عامل سبب گرایش مردم به خرید از فروشگاه ها شده است.

رسالت تخفیف محوری سبب جذب مردم به سمت فروشگاه های کوروش

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ مجموعه فروشگاه های کوروش از جمله فروشگاه های مطرح و مهم در سطح کشور به شمار می رود؛ فروشگاه های زنجیره ای کوروش گستردگی خوب و مهمی را در سطح کشور دارند و این عامل سبب گرایش مردم به خرید از فروشگاه ها شده است.

در نظر بگیرید که هر فردی برای تامین نیازهای روزانه خود لبنیات، گوشت و بسیاری از نیازهای روزمره اگر بخواهد به واحدهای کوچک مراجعه کند قطعا وقت زیادی را از خواهد داد و این عوامل سبب ایجاد اتلاف وقت خواهد شد.

اما با توجه به سطح فعالیت فروشگاه های زنجیره ای کوروش در کشور جمهوری اسلامی ایران افراد و اشخاص و ارگان و نهادها می توانند با مراجعه به این فروشگاه که در تمامی شهرستان ها و شهرها وجود دارند نیازهای خود را به تمامی وسایل روزمره رفع نمایند.

مجموعه فروشگاه های زنجیره ای کوروش مردم محور و تخفیف محور بودن خود را یکجا رعایت کرده و همچنان بر این رویه خوب خود ادامه می دهند و به این دلیل قدرت مردم را در خرید افزایش داده اند؛ مجموعه فروشگاه های کوروش علاوه بر اینکه به راحتی در هر شهرستان، شهر و منطقه ای یافت می شوند عرضه مستقیم مرغ منجمد و کالاهای بازرگانی را در دستور کار خود قرار داده اند.

مدیران و مسئولان این فروشگاه ها مردم محور بودن خود را با پذیرش سبد کالای کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین اهدای جوایز طی برنامه و جشنواره های مختلف به اثبات رسانیده و همچنین می توان اظهار داشت که برگزاری جشنواره ها خصوصا جشنواره های تابستانی که با جوایز نفیس همراه می شود در جذب مشتری به این فروشگاه ها تاثیری شگرف و بسزایی دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید