18:55|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مهر 1396 - 21:46
کد خبر: 7486

اشتغال مستقیم 300 نفر در مجتمع پتروشیمی میاندوآب

عقب ماندگی مجتمع پتروشیمی میاندوآب مربوط به دوره های قبلی می باشد؛ خوشبختانه هماهنگی خوبی به وجود آمده و ماهانه گزارش هایی درجهت این پروژه ارسال می شود.

اشتغال مستقیم 300 نفر در مجتمع پتروشیمی میاندوآب

همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در رابطه با آخرین وضعیت پتروشیمی میاندوآب اظهار داشت: عقب ماندگی مجتمع پتروشیمی میاندوآب مربوط به دوره های قبلی می باشد؛ خوشبختانه هماهنگی خوبی به وجود آمده و ماهانه گزارش هایی درجهت این پروژه ارسال می شود.

وی ادامه داد: در ماه منتهی به آخر شهریور طبق گزارش ها در ساخت و ساز و ابنیه بیش از 93 درصد پیشرفت فیزیکی ولی در نصب در بخش نصب اقلام مختلف دستگاه های تخصصی پیشرفت نسبتا مناسبی وجود دارد ولی جمع پیشرفت فیزیکی پروژه بیش از 51 درصد می باشد.

هاشمی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود حدود 300 نفر بصورت مستقیم در مجتمع پتروشیمی میاندوآب اشتغال یابند ولی مسئله حائز اهمیت فشار مثبت آن بر بالا بردن جریان پولی منطقه و استان است که می توان با آن جریان اقتصادی جنوب استان را تقویت کرد.

 رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: طبق گزارش هایی که مهدوی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی میاندوآب ارائه کرده است که برنامه ریزی اتمام این پروژه در اواخر سال 97 و یا در اوایل سال 98 رخ خواهد داد؛ راه اندازی مجتمع پتروشیمی میاندوآب در 2 مقطع پیش راه اندازی آزمایشی و سپس رفع نواقصات انجام خواهد پذیرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید