19:08|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 26 مهر 1396 - 21:49
کد خبر: 7487

محصول ارومیه ای به15کشور صادر می شود/باوجود کیفیت مناسب در ارومیه استقبال ندارد

شرکت پترونول  دارای 50 سال سابقه کار در این زمینه می باشد که از سال80 به صورت رسمی ثبت و فعالیت خود را آغاز کرده؛ پترونول در سبد کالای خود بیش از 180 قلم کالا تولید می کند.

محصول ارومیه ای به15کشور صادر می شود/باوجود کیفیت مناسب در ارومیه استقبال ندارد

مهرداد سعادت دهقان، مدیر عامل شرکت پترونول در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در معرفی شرکت گفت: این شرکت دارای 50 سال سابقه کار در این زمینه می باشد که از سال80 به صورت رسمی ثبت و فعالیت خود را آغاز کرده؛ پترونول در سبد کالای خود بیش از 180 قلم کالا تولید می کند.
سعادت دهقان در ادامه به صادرات شرکت پترونول اشاره و افزود: این شرکت به 15 کشور جهان کالا صادر می کند و هدف اصلی پترونول نیز در راستای صادرات محوری می باشد و سعی در گسترش صادرات بیشتر دارد.
وی با اشاره به اینکه تولیدات این شرکت جز باکیفیت ترین روغن موتورها و روانکارها می باشند ادامه داد: برای کیفیت روانکار ها از دانش فنی روز و همچنین افراد متخصص و زبده که با دانش فنی آشنایی خوبی داند بهره مند هستیم و همین سبب افزایش و بهبود تولیدات پترونول نسبت به سایرین شده است.
سعادت دهقان با اشاره به اینکه عمده بازار این شرکت در مرکز کشور می باشد ابراز کرد: با وجود این امر به دلیل ارق خاصی که به شهر ارومیه داریم همواره تلاشمان مبنی بر حفظ کارخانه در شهر ارومیه و ایجاد اشتغال زایی برای همشهریان بوده از همین رو با وجود عدم استقبال محصولات در ارومیه به فعالیت و اشتغال زایی در این شهر ادامه می دهیم.


مدیر عامل شرکت پترونول تاکید کرد: متاسفانه مشکل عمده ای که شهر ارومیه از آن رنج می برد و مانع از صنعتی شدن این شهر می گردد متوجه به عدم تمایل به اشتغال زایی و کارافرینی می شود و به جای اینکه در این عرصه فعالیت کنند بیشتر فکرشان معطوف خوش گذرانی می باشد از همین رو ست که ارومیه در امر کار افرینی جایگاه مناسبی نسبت به سایر شهرها ندارد.
وی دلیل اینکه تحریم ها نتوانسته در فرایند کار این شرکت اخلال ایجاد کند را سابقه چندین سال در این عرصه دانسته و ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت پترونول بخش خصوصی است و طی چندین سال ارتباط خوبی با کمپانیهای دنیا داشته در شرایط تحریم نیز دچار مشکل نشده و توانسته به تولیدات خود ادامه دهد.


سعادت دهقان در ادامه افزود: پترونول به صورت مستقیم توانسته برای 200 نفر اشتغال زایی انجام دهد و به صورت غیر مستقیم نیز افراد زیادی را با تولیدات خود بهره مند سازد.
وی مشکل عمده در این امر را وجود کالاهای تقلبی دانسته و افزود: امر تقلب در صنعت روان کار طبق آمار رسمی45 درصد و براساس آمارهای غیر رسمی 65 درصد می باشد که سبب ایجاد مشکلات عدیده ای در بین صنعتگزاران شده است.
مدیر عامل شرکت پترونول در پایان کیفیت را مهمترین معیار تولیدات شرکت پترونول اعلام کرد و گفت: همواره تولید محصول با کیفیات جز اصول و معیار های ما بوده و حتی در سخت ترین شرایط و کمبود فروش هرگز از این امر کوتاهی نکرده و تاکید کرد برای حل مشکلات ارومیه نیز باید فرهنگ کارافرینی بین مردم و مسئولین حاکم گردد

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید