20:04|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 29 مهر 1396 - 01:18
کد خبر: 7497

کارگران شهرداری با وعده نمی توانند امرار معاش کنند

متاسفانه تا امروز حقوق پرسنل برخی از مناطق، سازمانها و شرکت های طرف قرار داد با تاخیر ۴ ماهه مواجه شده است که شهرداری در تلاش است با اخذ وام از بانک نسبت به تسویه آن اقدام نماید.

کارگران شهرداری با وعده نمی توانند امرار معاش کنند

مرتضی پیری عضو شورای شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص حقوق پرسنل شهرداری گفت: متاسفانه تا امروز حقوق پرسنل برخی از مناطق، سازمانها و شرکت های طرف قرار داد با تاخیر ۴ ماهه مواجه شده است که شهرداری در تلاش است با اخذ وام از بانک نسبت به تسویه آن اقدام نماید.
پیری مخالف وام بوده و تاکید کرد: صرفنظر از مخالفت اولیه با شهردار، تامین مالی از طریق وام بانکی روش مناسبی به نظر نمی رسد؛ همچنین نحوه بازپرداخت آن در صورت فقدان در آمدهای پایدار با مشکل مواجه خواهد شد و در نهایت ناگزیر از فروش املاک تحت مالکیت شهرداری خواهد گردید.
عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به اینکه نمی توان مشکل پرسنل و خانواده های آنها را که مدتهاست حقوق دریافت نکرده اند نادیده گرفت اظهار کرد: این مشکل ناشی از ضعف نظام برنامه ریزی یا واقع بینانه نبودن نظام بودجه ریزی می باشد.
وی در ادامه تاکید کرد: مشکل اصلی تامین مالی برای مدیریت شهر جز مسایل اصلی مدیریت شهری امروز ارومیه است که پس از اتمام این معضل ۴ ماهه، شهردادی در ماههای آتی نیز با این مشکل دست و پنجه نرم خواهد کرد.
پیری در پایان با اشاره به اینکه بایستی برای حل این معضل و جبران اقدامات نادرست قبلی تصمیمات عاجل اتخاذ گردد ابراز کرد: باید بعد از محک زدن توان مدیریتی شورا و شهرداری قطعا بنده نیز در عمل به مسولیت اجتماعی و حقوقی خویش اقدام خواهم کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید