20:17|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 29 مهر 1396 - 19:59
کد خبر: 7501

صرفه جویی زمان مسافران با آزاد راه جدید ارومیه-تبریز

با ساخت تونل، مسیر تقریبا 10 کیلومتر نسبت به راه قبل کمتر خواهد شد و با بزرگ شدن عرض اتوبان و چهار بانده شدن مسیر دیگر مسافران در ترافیک یا تنگی جاده نخواهند ماند و در زمان آن ها صرفه جویی خواهد شد.

صرفه جویی زمان مسافران با آزاد راه جدید ارومیه-تبریز

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با روند بهبود آزادراه ارومیه-تبریز اعلام کرد: با سفر آقای دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به آذربایجان غربی قطعه یک و دو مسیر ارومیه تبریز افتتاح شد و قطعه سوم رو به اتمام است و اکثر کارهای آن انجام شده اما قطعه سوم جایگزین را که به صورت تونل پیش بینی کرده ایم نیز شروع و عملیات حفاری تونل آغاز شده است.

وی در رابطه با پیشرفت قطعه چهارم اظهار داشت: قطعه چهارم راه ارومیه-تبریز در حال 4 بانده شدن است و عملیات تکمیلی آن حدودا تا شش ماه دیگر ادامه خواهد داشت و باید گفت که 70% عملیات قطعه چهارم انجام شده است.

سید هادی بهادری درباره کوتاه شدن مسیر ارومیه-تبریز پس از تکمیل و افتتاح آزادراه نسبت به جاده قبلی افزود: با ساخت تونل، مسیر تقریبا 10 کیلومتر نسبت به راه قبل کمتر خواهد شد و با بزرگ شدن عرض اتوبان و چهار بانده شدن مسیر دیگر مسافران در ترافیک یا تنگی جاده نخواهند ماند و در زمان آن ها صرفه جویی خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید