17:07|یکشنبه, مهر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مهر 1396 - 22:21
کد خبر: 7514

دستاوردهای عظیم برای استان/ فردا میز تخصصی کشوری سیب و کنسانتره در آذربایجان غربی برگزار می شود

این همایش فردا روز سه شنبه 2 آبان ماه با حضور 6 استان از کشور ، مدیران و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان توسعه تجارت ایران در محل خانه جوان ارومیه برگزار می شود.

دستاوردهای عظیم برای استان/ فردا میز تخصصی کشوری سیب و کنسانتره در آذربایجان غربی برگزار می شود

جعفر صادق اسکندری مدیر کل سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در خصوص همایش میز تخصصی کشوری سیب و کنسانتره در آذربایجان غربی گفت: این همایش فردا روز سه شنبه 2 آبان ماه با حضور 6 استان از کشور ، مدیران و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان توسعه تجارت ایران در محل خانه جوان ارومیه برگزار می شود.

مدیر کل سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی در خصوص اهداف تشکیل این میز تخصصی اظهار کرد: استان ما به عنوان متولی اصلی تولید سیب و کنسانتره  کشور که دارای رتبه اول در این خصوص هستیم این نشست در زمینه توسعه فعالیت های  تجاری داخل کشور، فراهم نمودن زمینه های صادرات و نیز مشکلات و چالش هایی که در روند صادرات با آن درگیر میباشیم با حضور مسئولین و سازمان های امر سبب گشایش و بهبود شرایط می شود.

اسکندری در ادامه در خصوص نشست پیش رو افزود: در میز تخصصی کشوری سیب و کنسانتره که با حضور استان ها متولی  و  دستگاه های زی ربط متولی در زمینه تولید، بسته بندی ، بازارهای داخلی و صادرات به کشور های هدف صادراتی تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خصوص دستاوردهای این نشست ابراز کرد: حل موانع و چالش های پیش رو در زمینه تولید، بسته بندی و صادرات سیب و کنسانتره در مجموع تولیدات کشوری می شود و خروجی  این امر باعث اصلاح روش های تولید، بهبود وضعیت بسته بندی و در نهایت امر سبب توسعه تجارت خارجی خواهد شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید