21:11|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آبان 1396 - 20:55
کد خبر: 7517

مردم احساساتی شدند / واقعه بزرگتر شد

شهروندان مواظب باشند که عده‌ای از این موضوع در پی سوءاستفاده نباشند چون هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.

مردم احساساتی شدند / واقعه بزرگتر شد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: طبق شکایت شخصی مبنی بر مزاحمت دخترش توسط سرایدار مدرسه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یک عده از مردم احساساتی شدند و شیشه های مدرسه را خرد کردند؛ متاسفانه بدون رعایت قانون این اقدامات ناپسند را انجام دادند، پلیس و دادگستری در خصوص این فرد برخورد می کند و دستور قضایی صادر شده و این فرد بازداشت شده است.

حبیبی در ادامه افزود: مردم خویشتنداری کنند، تا دستگاه قضایی استان و پلیس اقدام قانونی خود را انجام دهند، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری برخی عوامل فرصت طلبی خبر داد که به بهانه اعتراض به اتفاق دیروز در یکی از مدارس ارومیه ،شب گذشته به دو مدرسه دیگر در این شهر حمله کرده و خسارت هایی به بار آورده بودند.

وی ادامه داد: حدود ساعت ده شب گذشته نیز عده‌ای اندک از فرصت طلبان دوباره به 2 مدرسه دیگر حمله کردند و خسارت هایی به بار آورده‌اند که تعدادی از آنان نیز دستگیر و تعدادی متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربابجان غربی هم طی بیانیه ای گفت: شهروندان مواظب باشند که عده‌ای از این موضوع در پی سوءاستفاده نباشند چون هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید