15:59|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آبان 1396 - 20:21
کد خبر: 7658

آماده باش 24 ساعته نیروهای آب و فاضلاب/در کلیه شهرهای استان خسارتی متوجه تاسیسات آبرسانی نشده است

با تمهیدات پیش بینی شده در کلیه شهرهای استان خسارتی متوجه تاسیسات آبرسانی نشده است و فرآیند آبرسانی بدون ایجاد هیچ گونه وقفه ای در حال انجام است.

آماده باش 24 ساعته نیروهای آب و فاضلاب/در کلیه شهرهای استان خسارتی متوجه تاسیسات آبرسانی نشده است

رسول اکبری مدیرعامل شرکت آبفای استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با زلزله به وقوع پیوسته در بخش غرب و شمالغرب کشور گفت: با وجود اینکه زلزله شمال غرب کشور احساس شد خللی در امر آبرسانی استان آذربایجان غربی ایجاد نشده است.

رسول اکبری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تداوم فرآیند آبرسانی در سطح استان خبر داده و گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی آمادگی مقابله با هرگونه مشکل را دارد و نیروها و اکیپ های شرکت آب وفاضلاب توانایی حضور در تمامی نقاط استان را دارند.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی اکیپ های امداد این شرکت گفت: با تمهیدات پیش بینی شده در کلیه شهرهای استان خسارتی متوجه تاسیسات آبرسانی نشده است و فرآیند آبرسانی بدون ایجاد هیچ گونه وقفه ای در حال انجام است.

رسول اکبری ضمن اشاره به آماده باش ۲۴ساعته اکیپ های شرکت آب و فاضلاب گفت: در صورت لزوم و نیاز نیروهای شرکت آماده اعزام به استان های غربی کشور و امدادرسانی می باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید