18:00|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آبان 1396 - 22:51
کد خبر: 7662

اعزام تیم های امدادی آذربایجان غربی به منطقه زلزله زده/پیرو دستورات مقام معظم رهبری تمام توان خود را بکار خواهیم برد

اکیپ امدادرسانی جهت کمک به مردم آسیب دیده استان کرمانشاه به دلیل معین بودن آذربایجان غربی و کرمانشاه منتقل یافتند و در ثلاث باباجانی مستقر شده اند.

اعزام تیم های امدادی آذربایجان غربی به منطقه زلزله زده/پیرو دستورات مقام معظم رهبری تمام توان خود را بکار خواهیم برد

علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با زلزله اخیر که در غرب و شمالغرب کشور به وقوع پیوست، گفت: بعد از وقوع زلزله که دیشب (یکشنبه) رخ داد، با بررسی هایی که به عمل آمد خوشبختانه  اتفاق خاصی در آذربایجان غربی نشده بودو تلفات جانی وجود نداشت.

وی ضمن اشاره به مختصر خسارات وارد شده به ساختمان و منازل و خسارات مالی به برخی روستاهای آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه مورد خاصی در آذربایجان غربی وجود نداشت بلافاصله تمام تجهیزات ممکن توسط هلال احمر استان به کرمانشاه منتقل یافت.

علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: اکیپ امدادرسانی جهت کمک به مردم آسیب دیده استان کرمانشاه به دلیل معین بودن آذربایجان غربی و کرمانشاه منتقل یافتند و در ثلاث باباجانی مستقر شده اند.

این مقام مسئول خطر نشان کرد: امروز صبح نیز یک اکیپ دیگر از طریق بالگرد به منطقه اعزام شدند تا خدمات مورد نظر را به مردم آسیب دیده ارایه دهند.

علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اعزام چندین دستگاه آمبولانس به کرمانشاه از طرف دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: پیرو دستورات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری مبنی بر بکارگیری تمام توان جهت امداد رسانی به مردم حادثه دیده هر وظیفه ای محول شود با تمام توان آن را انجام خواهیم داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید