18:06|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آبان 1396 - 23:26
کد خبر: 7663

از وقوع حادثه امداد گران در میان مردم به خدمت رسانی پرداخته اند/ اعزام نیرو امدادی به استان کرمانشاه صورت گرفته است

به سبب اینکه استان ما معین استان کرمانشاه است و در این راستا 16 تیم اوایل صبح امروز به کرمانشاه فرستادهشد و علاوه بر این اعزام 10 اسکان اضطراری، 4 آوار، 2 واکنش سریع فرستاده از دیگر کمک‌ها به مردم زلزله دیده است؛ همچنین یک تیم درمان اضطراری به کرمانشاه اعزام به همراه یک بالگرد و 4 امدادگر به منطقه فرستاده شده است.

 

از وقوع حادثه امداد گران در میان مردم به خدمت رسانی پرداخته اند/ اعزام نیرو امدادی به استان کرمانشاه صورت گرفته است

حسن محمودی اصل زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی  در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: دیشب بعد از حادثه هلال احمر استان آمادگی خود را به سازمان امداد و نجات کشور برای خدمت رسانی به استان‌های حادثه ‌دیده اعلام کرده و بلافاصله بعد وقوع  امدادگران استان در حالت آماده باش قرار گرفتند؛ خوشبختانه از ساعات اولیه زلزله تا بامداد امدادگران در بین مردم حضور داشته و مردم را به حفظ آرامش دعوت کردند.


 محمودی در خصوص شهرستان سردشت ابراز کرد: براساس گزارشات رسیده در بعضی از مناطق به خصوص شهرستان سردشت خسارات جزیی به ساختمان‌ها وارد شده است و چندین نفر مصدوم به علت عدم رعایت نکات ایمنی داشته اند. 


 مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: به سبب اینکه استان ما معین استان کرمانشاه است و در این راستا 16 تیم اوایل صبح امروز به کرمانشاه فرستاده شد و علاوه بر این اعزام 10 اسکان اضطراری، 4 آوار، 2 واکنش سریع فرستاده از دیگر کمک‌ها به مردم زلزله دیده است؛ همچنین یک تیم درمان اضطراری به کرمانشاه اعزام به همراه یک بالگرد و 4 امدادگر به منطقه فرستاده شده است.


وی در ادامه افزود: ترک‌های جزئی ساختمانها در سطح شهرستان، روستاها و ریزش پنج مورد دیوار ساختمان و مغازه‌های در حال تاسیس از دیگر خسارات مالی این شهرستان می باشد که گزارش شده که سریعا با فراخوان 30 نفر از عوامل امدادی وآماده باش کامل، امداد رسانی صورت گرفت.


محمودی اصل زاده متذکر شد: یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان و  17 دستگاه خودرو و تجهیزات زنده‌یاب و آواربرداری اعم از مینی بوس، آمبولانس، هایلوکس، پیکاپ، کرافتر، کامیون، اسکانیا، ایسوزو، تویوتا وانت و مزدا دوکابین و همچنین تامین چهار دستگاه توسط سایر ادارات به استان کرمانشاه ارسال شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید