15:58|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آبان 1396 - 21:28
کد خبر: 7670

جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم به شهرهای زلزله زده توسط اتوبوس های سطح شهر ارومیه

این تصمیم به جهت تسهیل در جمع آوری کمک های مردمی اتخاذ شده است و می تواند به راحتی در محله های مسکونی خود در هر یک از ایستگاه ها به رانندگان اتوبوس تحویل دهند.

جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم به شهرهای زلزله زده توسط اتوبوس های سطح شهر ارومیه

ناصر سعیدآبادی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با جمع آوری کمک های غیر توسط توسط اتوبوس های شهری ارومیه گفت: مقرر شده است تا تمامی اتوبوس های ملکی و خصوصی ارومیه در تمامی مسیرها و ایستگاه ها بصورت سیار کمک های غیر نقدی مردم را جهت ارسال به شهر های زلزله زده دریافت کنند.

وی ادامه داد: این کمک ها می تواند در قالب پتو، آب معدنی، برنج، لوازم گرمایشی، قند و شکر و... باشد؛ طبق هماهنگی ها رانندگان اتوبوس موظف شده اند تا تمامی کمک های مردمی جمع شده را در ایستگاه عطائی ارومیه جمع کرده و سپس در قالب یک کاروان به مناطق زلزله زده ارسال کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: این تصمیم به جهت تسهیل در جمع آوری کمک های مردمی اتخاذ شده است و می تواند به راحتی در محله های مسکونی خود در هر یک از ایستگاه ها به رانندگان اتوبوس تحویل دهند.

ناصر سعیدآبادی ضمن اعلام خرید 50 تخته پتو توسط سازمان اتوبوسرانی، ادامه داد: اتوبوس هایی که برای این اقدام آماده شده اند با کاغذ و نوشته مشخص شده اند؛ امیدواریم از این طریق کمک های مردمی خوبی جمع شود؛ از این طریق کمک های غیر نقدی جمع آوری می شود و کمک های نقدی می تواند از طریق شماره حساب های هلال احمر واریز شود.

این مقام مسئول ضمن اشاره به فعالیت 320 دستگاه اتوبوس در این راستا خاطر نشان کرد: این طرح تا امشب ادامه خواهد یافت اما در صورت اینکه بتواند مفید باشد فردا (چهارشنبه) نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید