03:05|شنبه, مهر 28 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آبان 1396 - 19:51
کد خبر: 7700

استقبال خوب مردم از فرهنگ مهدویت/مدارس و دانشگاه ها دارای ظرفیتی مهم برای افزایش گسترش فرهنگ مهدویت می باشند

جلسات تخصصی بیشتری باید در راستای گسترش فرهنگ مهدویت برگزار شود و به شبهاتی که جوانان در این مورد دارند با برگزاری کلاس های تخصصی پاسخ داده شود.

استقبال خوب مردم از فرهنگ مهدویت/مدارس و دانشگاه ها دارای ظرفیتی مهم برای افزایش گسترش فرهنگ مهدویت می باشند

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی امام جمعه پلدشت در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، در راستای گسترش فرهنگ مهدویت در آذربایجان غربی اظهار داشت: در خصوص مهدویت هنوز به آن نقطه مطلوب که باید همه خود را به آن برسانند نرسیده ایم.

وی ادامه داد: حرکت های خوبی در آذربایجان غربی در خصوص گسترش فرهنگ مهدویت انجام شده است؛ قرائت دعای ندبه در شهرستان های استان به صورت منظم برگزار می شود جایگاه خوبی برای مهدویت است.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی افزود: برخی حرکت ها خصوصا اقداماتی که در نیمه شعبان در راستای گسترش فرهنگ مهدویت انجام می گیرد، موثر است اما کافی نیست؛ جلسات تخصصی بیشتری باید در راستای گسترش فرهنگ مهدویت برگزار شود و به شبهاتی که جوانان در این مورد دارند با برگزاری کلاس های تخصصی پاسخ داده شود.

امام جمعه پلدشت ضمن اشاره به پیشرفت خوب آذربایجان غربی در راستای گسترش فرهنگ مهدویت اظهار داشت: مردم استقبال خوبی از فرهنگ مهدویت دارند و زمینه گسترش این فرهنگ وجود دارد؛ دانشگاه ها و آموزش و پرورش ظرفیت مهمی برای افزایش گسترش فرهنگ مهدویت می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت های موجود در راستای افزایش و گسترش فرهنگ مهدویت استفاده کرد و برای جوانان کلاس های تخصصی در دانشگاه و مدارس برگزار کرد؛ یقینا برگزاری کلاس تخصصی برای گسترش فرهنگ مهدویت موثر خواهد بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید