15:51|جمعه, شهریور 30 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آذر 1396 - 19:41
کد خبر: 7858

مرگ تدریجی مرد آواره در شعله های خانه متروک/همدردی بیش از پیش مسئولین با مردم نیاز است!

مرد 50 ساله‌ای که از لحاظ عقلی با مشکل مواجه استدر خانه ای خالی زندگی می کند و بدلیل نبود امکانات لازم برای فرار از سرمای سخت شب ها برای خود در داخل خانه آتش روشن می کند؛ فرد مذکور هیچگونه اقوام یا آشنایی ندارد و چندین سال است که تنها زندگی می کند در حالیکه حتی لباس مناسب هم برای پوشیدن ندارد و همانند انسان های اولیه زندگی می کند!

مرگ تدریجی مرد آواره در شعله های خانه متروک/همدردی بیش از پیش مسئولین با مردم نیاز است!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ خیل عظیم پیام های مردمی که به پایگاه خبری و تحلیلی باریش نیوز ارسال شده بود، حکایت از آوارگی و زندگی صعب و سخت یک مرد در یکی از محلات شهر ارومیه داشت.

در این راستا طی گزارش خبرنگار باریش نیوز مشخص شد که مردی حدودا 50 ساله که در شهرک شهریار ارومیه در خانه ای که به مخروبه ای تبدیل شده است زندگی می کند؛ در حال حاضر فرد مذکور از لحاظ عقلی دچار مشکل شده است و خانه ای که هم اکنون مرد مذکور در آن زندگی می کند از آن خود وی می باشد و افزون بر آن خانه دیگری نیز در خود ارومیه دارا می‌باشد.

این فرد در حال حاضر در خانه ای خالی زندگی می کند و بدلیل نبود امکانات لازم برای فرار از سرمای سخت شب ها برای خود در داخل خانه آتش روشن می کند؛ فرد مذکور هیچگونه اقوام یا آشنایی ندارد و چندین سال است که تنها زندگی می کند در حالیکه حتی لباس مناسب هم برای پوشیدن ندارد و همانند انسان های اولیه زندگی می کند!

طبق گفته مردم این محله؛ جهت بهبود و رسیدگی به زندگی این فرد به استانداری و سازمان بهزیستی آذربایجان غربی مراجعه شده است ولی نتیجه مناسبی حاصل نشده و اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

زندگی بدون لباس مناسب در این سرما، بدون وسایل گرمایشی و بدون رسیدگی بسیار سخت می باشدو نیاز است تا مسئولان امر نسبت به بهبود روند زندگی مرد 50 ساله ارومیه ای اقدام کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید