07:32|شنبه, آذر 03 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1397 - 11:45
کد خبر: 11580
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو باباریش:

سوغات ارومیه برندسازی فرهنگی شود

داشته‌ها و ذخایر فرهنگی که سوغاتی نیز جزئی از آن محسوب می‌شود، باید به عنوان برند و حاذبه شهری برای مردم معرفی شود.
سوغات ارومیه برندسازی فرهنگی شود

«محمد خلیل‌پور»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: دومین جشنواره بیدمشک با هدف معرفی جاذبه‌های فرهنگی و سوغاتی‌های ارومیه در دهه آخر اسفند به میزبانی این شهر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جاذبه‌هایی مانند سوغاتی‌های ارومیه می‌تواند به عنوان یک جاذبه برای شهر ارومیه برندسازی شده و در کشور معرفی شود، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته جشنواره بیدمشک در فروردین ماه برگزار می‌شد، اما به دلیل اینکه شهروندان ارومیه در این ایام به مسافرت می‌روند، استقبال از این جشنواره در خور و شایسته نبود.
این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: مقرر شده است امسال جشنواره بیدمشک در روزهای 25 تا 28 اسفند ماه برگزار می شود و فعلا مکانی جنب بازار تاریخی و مسجد اعظم ارومیه برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.
خلیل پور یادآور شد: معرفی داشته‌های فرهنگی آذربایجان غربی به خصوص شهر ارومیه فرصت خوبی برای ثبت ملی ذخایر فرهنگی است و برگزاری جشنواره‌ها می تواند در احیای و بازشناسی آنها موثر واقع شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید