پرداخت عوارضی برای جاده ای که از هیچ استانداردی برخوردار نیست
سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به اینکه عملیات احداث این مسیر هنوز به پایان نرسیده و این عوارض برای پروژهای دریافت میشود که افتتاح نشده و به عنوان یک مسیر نیمه بزرگراهی در حال استفاده است و علاوه بر آن عوارض آن نیز نامتعارف بود.
عملیات احداث این مسیر هنوز به پایان نرسیده و این عوارض برای پروژهای دریافت میشود که افتتاح نشده است و به عنوان یک مسیر نیمه بزرگراهی در حال استفاده است.
بخشی از این مسیر چیزی شبیه به مسیرهای خاکی است و نیاز به آسفالت و ترمیم و بهسازی دارد تا در دسته راههای اصلی قرار بگیرد ضمن اینکه دو تونل این مسیر برای تبدیل به آزادراه نیز درحال احداث است، عوارض دریافتی برای خودروهای سواری در این مسیر، ۷ هزار تومان است که با نارضایتی رانندگان و ترددکنندگان از این مسیر روبهرو شده است.
متولیان امر وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور درحالی این عوارض را بهصورت قانونی دریافت میکنند که هیچ خبری از آزادراه نیست و بخشی از این مسیر چیزی شبیه به مسیرهای خاکی است و نیاز به آسفالت، ترمیم و بهسازی دارد تا در رسته راههای اصلی قرار بگیرد ضمن اینکه ۲ تونل این مسیر برای تبدیل به آزادراه نیز درحال احداث است.
متاسفانه در کنار تمامی مشکلات مطرح شده، بسیاری از شهروندان و مسافران با جاده تاریک شهید کلانتری روبه رو شده اند اماعدم توجه مسئولین به این امر شاید نشان دهنده این موضوع است که اصلا مسئولین استانی و شهری سفر زمینی را از طریق این جاده تجربه نکرده اند و لذا در رسیدگی به این امر مهم بی توجه هستند.
در پایان، با توجه به نقش برجستهای در سهولت حمل و نقل جادهای بین دو قطب اقتصادی شمال غرب کشور دارد، بنابراین باید توجه ویژهای به افزایش شاخص ایمنی در این جاده صورت بگیرد.
نظر دهید