03:36|یکشنبه, آذر 04 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1401 - 11:47
کد خبر: 18183

صدای سست و بی رمق سوت قطار ارومیه!

با گذشت 4 سال از بهره برداری از راه آهن ارومیه به مراغه، این ایستگاه پیشرفت و توسعه قابل توجهی نکرده است.
صدای سست و بی رمق سوت قطار ارومیه!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، عملیات اجرایی راه آهن ارومیه به مراغه در سال ۱۳۸۰ آغاز شد و بعد از گذشت ۱۸ سال، برای اولین بار در آبان ۱۳۹۸ سوت قطار در ارومیه به صدا درآمد. 

با بهره برداری از این پروژه، قرار بود سفرهای ریلی مسافران تسهیل یابد و جا به جایی کالا رونق بگیرد، اما این راه آهن عملا نتوانست در زمینه موفق ظاهر شود.

حتی بعد از گذشت ۴ سال از افتتاح این پروژه، راه آهن ارومیه _ مراغه هنوز که هنوز است اداره کل مجزا هم ندارد! 

از ناقص بودن ایستگاه‌ها و فرسودگی شدید واگن‌ها هم چیزی نگوییم بهتر است!

 آیا خوب نیست مسئولان دخیل در حوزه راه آهن ارومیه به مراغه، علت عدم توسعه و پیشرفت این مجموعه را که در گذشته از آن به عنوان شاهراه ارتباطی ایران به اروپا نام می‌بردند، به صورت شفاف بیان نمایند؟!.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید