09:56|پنجشنبه, آذر 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 دی 1402 - 10:49
کد خبر: 18650

گام بلند بانک قرض الحسنه مهر ایران بر مدار بانکداری دیجیتال

توسعه بانکداری دیجیتال در راستای تسریع در خدمات رسانی به مشتریان، از اهداف مهم بانک قرض الحسنه مهر ایران است.
گام بلند بانک قرض الحسنه مهر ایران بر مدار بانکداری دیجیتال

شهاب تدین، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران اولین بانکی بود که در دوران بیماری کرونا خدمات غیر حضوری را احراز کرد که ثمره آن این است که امروز اغلب مشتریان از خدمات غیرحضوری و الکترونیک استفاده می‌کنند.

تدین ادامه داد: در یک سال گذشته نزدیک به 175 هزار فقره حساب در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان افتتاح شده که از این تعداد نزدیک به 40 درصد آن به صورت غیرحضوری و آنلاین افتتاح شده است.

وی گفت: همچنین در یک سال گذشته 108 هزار فقره نیز وام بانکی به متقاضیان پرداخت شده که از این تعداد نیز بیش از 35 درصد به صورت غیرحضوری انجام شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی به اهمیت استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی در راستای صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان مشتریان به خدمات بانکی تاکید کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید